Hírlevél
Visszahívást Kérek



Ajánlatot Kérek

Jelentkezés

Partnereink






A pazarló munkaügyi gazdálkodás 10 példája, avagy munkaügyi szeminárium Kecskeméten

2011. február 24-én Kecskeméten munkaügyi szemináriumot tartunk, melynek keretében Dr. Maszong Attila munkaügyi szakjogász a "Pazarló munkaügyi gazdálkodás 10 példája" című előadása mellett a válságkezelés munkaügyi eszközeit mutatjuk be a résztvevőknek. Általánosságban igaz, hogy a válság következtében ágazattól függetlenül a piac majdnem mindenütt átalakul. Az is közismert, hogy sajnálatos módon lecsökkent az új cégalapítások száma, s a legtöbb helyen nem bővül, hanem inkább szűkül a tevékenység, a cégek a vesztességeket igyekeznek minimalizálni, a felesleges kiadásokat szükség szerint lefaragni. Ugyanakkor a válságtól függetlenül is tény, hogy a céges költségek jelentős hányada kapcsolódik a munkaerő gazdálkodáshoz, azon belül is a szabályoknak megfelelő foglalkoztatáshoz. Pontosan ezért, a munkaerő gazdálkodás racionalizálása a kialakult helyzetben a vállalati hatékonyság javításának megkerülhetetlen területévé vált.


A kecskeméti munkaügyi szeminárium jelentkezési lapja letölthető itt >>>

Vissza
2011. január 20. @ 14:53:26
Hozzászólások: 1

2011. március 28. @ 17:03:39

László
(Vendég)

T.Cím!

Hatékonyság!

Polg. Hivatalok gazdálkodása!

Miért nem elég a Hivataloknak a pénz?Egyszerű! Mióta betört a vállalkozói világ, a Hivatalok minden fizikai munkást leépítettek. Miért? Könnyebb az íróasztalnál ülni és semmi gond, kiadják a munkákat vállalkozóknak. Tudvalevő, mindenütt(tisztelet 1-2 kiv.)a vállakozók az árakat(3vállalk.) úgy adják be, hogy a visszajuttatott 10-15% -ot rátéve, mely visszakerül a zsebekbe, megérje.

A minap olvastam, hogy Törtelen, árokásó gépet akarnak venni, mert 3 útcát  1 vállalkozó géppel kikotort, és 20 millióba került, de ha megveszik a gépet, mely ennyibe sem kerül, az összes csatornát önköltségesen kitudják kotorni, és folyamatosan, minden évben. Ehhez ISKOLA kell, hogy ezt a Települések OKOSTOJÁS polgármesterei felérjék ésszel?

Vagy: felveszek 1 kőművest, 1 szobafestőt, 1 lakatost és minden munkát megtudok csináltatni nyáron pld. iskolák karbantartása, festése stb. Ehhez is ISKOLA kell?Ennyire egyszerű, csak kicsit számolni kellene, nem az íróasztalnál elröhencsélni a fiatal csajokkal!  A lóvét meg zsebbe, hozza a vállalkozó!!!

Nem igaz, hogy nincs pénz, csak ezeket valakiknek ellenőrízni kellene, és kérdőre vonni, miért ezt választottad, mikor így fele annyiba sem kerül?

Itt van az útépítések! Miért nem az végzi el a munkát aki megnyerte? Mertlényegesen könnyebb és hatalmas lóvé van, ha tovább adja, hiszen úgy is adták le az árakat, hogy akik érintettek, mindenki jól járjon, csak az nem, aki a minimálbér töredékéért elvégzi a munkát.

Képesek a munkán levő gépekre az ő cégjelzésüket feliratozni, mintha ők dolgoznának, közben alvállalkozók alvállalkozói melóznak!!!Ezt miért nem lehet megszüntetni?

Válaszolok: mert benne a politikus urak, ügyvédek stb, ennyire egyszerű!!! köszönöm

Új hozzászólás

* Név:

* Szöveg:

* Szó hitelesítés:
Hitelesítéseképpen írd be a képen látható karaktersort a szövegmezőbe.
(Figyelj a kis és nagybetűkre!)

image



* A csillaggal jelölt adatok kitöltése kötelező.
Munkaügyi segédlet
Sajtómegjelenések
Publikációk
Figyelemfelhívás

NAV ellenőrzési irányelvei (2011)

Részletek >>

 

Változik a FEOR jövőre (2011)

 

Részletek >>>

 

OMMF ellenőrzési irányelvei (2010)

Részletek >>>

 

APEH ellenőrzési irányelvei (2010)

külön kiemelve a foglalkoztatásra vonatkozó ellenőrzési területek

Részletek >>

 

Kapcsolat

BDO Magyarország HR Kft.
1103 Budapest, Kőér u. 2/A.
adószám: 14090358-4-42
telefon: 06-1-235-30-10
 
Máriás Attila
vezető munkaügyi tanácsadó
attila.marias@bdo.hu
 
Jamniczky Andrea
HR partner, ügyvezető
andrea.jamniczky@bdo.hu